......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

دنیای صورتیِ دخترانه.....

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ


زن هر چه قدر هم که بزرگ شود ؛

همسر شود ،

مادر شود ،

مادر بزرگ شود ؛

دورنش هنوز هم دختری کوچک و چشم انتظار است .

انتظار می کشد برای لوس شدن …

محبت دیدن …

دستی می خواهد برای نوازش 

و چشمی می خواهد برای ستایش .

مهم نیست چند ساله شدی ؛ 

زن که باشی ،

دنیای درونت ، همیشه صورتیست ...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۱
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۵)

آشنا من میگم هلو راه به راه بغل می خواد نگو دنیاش صورتیه پس😂😂😂😂

پاتریک بود تو اون کارتون باب اسفنجی عاشق اونه 😝😝
نگو به خاطر صورتی بودنشه 😂😂😂

دیگه چیا میدونی از هلو آشنا که من بی خبرم ؟🤔😛😛
پاسخ:
ای خدا 😂😂😂😂
بله دیگه دنیاشون صورتیه😍😍

اوهوم میدونم 😂
یبار با خواهرزادم از عشق مشترکشون پاتریک حرف میزدن اتفاقا😂😂

حالا بعدها کشفیات بعدی رو ب سمعتون میرسونم😃😂
وووی خدا عکسو نگا کن ^o^
پاسخ:
خوبی عزیزم؟😘😍

این عکس واسه جام جهانیِ....😍
یکی از دوستام قبلاً گذاشته بود، الان دیدم تو عکسام بعد متن گذاشتم براش و پستش کردم😊

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
سلام خوش اومدید 🌹
چشم حتما😊
۱۰ تا الی ماشالله از دوستان هستن همینجا مطلع میشن😃
آدم سالم آدمی است که سعی کند تا می تواند همان باب اسفنجولی باقی بماند و از آقای خرچنگ دوری بوکولد!

پاسخ:
بله بله فرمایش شما کاملا صحیح 😃
الحمدلله تو خوبی؟ :))
آهااا خیلی گوگولیه^^
پاسخ:
فدات خوبم ب خوبیت😙😍

آره گوگولی مگولی😍😁
چنقده مهربون بود پستت ^...^
پاسخ:
دختر بودن یعنی همین.....😊

خوبی مهربونم ؟😙😍
عکس خوشگلیه 😍😍
پاسخ:
آره منم جون و دلم براش میره😍😍😍

چطوری خانوم خانوما؟😙😊
امان از روزی که دنیای صورتی درون یک زن تیره و مات باشه و بدتر از اون 
زمانیه که که کسی نباشه تا اون رو به روشنی اولیه‌ش برگردونه.
چه دخمل ناز و صورتیه، آدم دلش می‌خواد بخورتش:)
پاسخ:
آره خیلی ناز و خوردنیِ این فسقلی😍😊

عزیزم هیچوقت تیرگی تو دنیای هیچکس چه مرد چه زن معنی مطلق نداره !!
حالا چه برسه ب دنیای پر از رنگ ی زن !!
تو زندگی ما هر رنگی نقششو ایفا میکنه و تیره ها هم گذری خودشونو نشون میدن و میرن.....
اصلاً اگه تیره نباشه صورتی معنی نداره!!
نکته بعد اینکه ی زن تو همون دنیای صورتی و لبریز از احساس میتونه خیلی قوی و محکم باشه ،مرد باشه و اینو با درسایی که از پیچ و خم و بالا و پایین زندگی گرفته و بازم صورتیِ ب همه ثابت کنه.....😊

دنیات پر از رنگای شاد عزیزم🌹
عزیزم 🤗🤗
من خوبم تو چطوری عزیزم 😍😘
پاسخ:
شکر منم خوبم ب خوبیت خانومی😙😍
خدا رو شکر 
خوب باشی همیشه خانم خانما 😍😍
پاسخ:
ممنون گلم😘😍
شما تضمین میدی ما لاک صورتی برای خانم بخریم از خونه بیرونمون نکنه
پاسخ:
وای خانوما رو چی تصور کردید شما!!!😝😖
بله برای بار نمیدونم حداقل هزارم!!🤔میگم نترسید 😂
اگه همین نیازای جزئی هم برآورده کنید مطمئنا از قلب و خونه هیچوقت بیرون نمیشید....
لاک که بخرید دیگه جایگاه تون میره بالاتر....😃

امضا کنم یا مهر بزنم پای حرفام؟!😂😂
مثلا برای تولدش اون بالا جا موند !
به این جنبه‌ دقت نکرده بودم درست می‌گید تا تیرگی نباشه، روشنی به چشم نمیاد و آدم هم قدرش رو نمی‌دونه.
ممنون، همچنین
پاسخ:
خواهش میکنم فدات😙😊

از زندگانیم گله دارد جوانیم

شرمنده جوانی از این زندگانیم

دارم هوای صحبت یاران رفته را

یاری کن ای اجل که به یاران رسانیم

پروای پنج روز جهان کی کنم که عشق

داده نوید زندگی جاودانیم

چون یوسفم به چاه بیابان غم اسیر

وز دور مژده جرس کاروانیم

گوش زمین به ناله من نیست آشنا

من طایر شکسته پر آسمانیم

گیرم که آب و دانه دریغم نداشتند

چون میکنند با غم بی همزبانیم

ای لاله بهار جوانی که شد خزان

از داغ ماتم تو بهار جوانیم

گفتی که آتشم بنشانی ولی چه سود

برخاستی که بر سر آتش نشانیم

شمعم گریست زار به بالین که شهریار

من نیز چون تو همدم سوز نهانیم


مرحوم استاد شهریار
پاسخ:
ان شالله هیچوقت شرمنده جوونی نباشیم....😊

قشنگ بود ارادت خاصی دارم ب استاد شهریار....😃
ارادت خاص خالی خالی؟!!
اثری از این ارادت در وبلاگ شما ندیدم!!
دیدم؟!؟!
به گمانم ندیدم...
پاسخ:
آخه نخواستم ریا بشه 😅
اتفاقا جدیدا یکی از دکلمه های ایشون رو یکی از دوستای وبلاگی گذاشتن گوش کردم و حتی بخشی از اون رو خودشونم خونده بودن.... اونجا هم همین ارادت خالی خالی رو نثار استاد شهریار کردم 😃
ولی حق با شماست باید ارادتم رو پست کنم سر فرصت ان شالله 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی