......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

کی میاد مشاعره 😉

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ق.ظ

میخواستم ی بازی راه بندازم ولی خستم....چشمام میگون شده 😩😩

فردا مشاعره داریم هر کی خواست شرکت کنه اعلام کنه ....
شبتون خدایی دوستان گل 😴😴😴
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۳۰)

میشه تقلب کرد ؟😁😁
پاسخ:
آخ فدای تو بشم  که نیتت از این سوال معلوم شد😘😂
آره عزیزم تقلب برای عموم ازاد است😂
ولی خب زمان میذاریم هر کسی ۲ دقیقه وقت داره تقلب کنه😂
درود بر تو 😉😁
خب باشه خوبه😁😁😁
دو دقیقه میشه پیدا کرد و کپی  کرد 🤔😂😂
پاسخ:
دیگه برات استثنا قائل شدم حالا یکی دو بار بازی کنی راه میفتی و تقویت میشی 😉😘
سلام
من هم هستم.😊
پاسخ:
سلام عزیزدلم 😙😍

خیــــلی خوش اومدی🌹
خیال روی تو در هر طرف همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست..
من شرکت نمی‌کنم. و اگر بکنم، و تقلب روا باشد، احتمالاً هفته ای خواهد گذشت و چشمان میگون و مشاعره پایان نایافته. خدا نگه دارد گوگل را..
مگر مشاعره موضوعی باشد، که آدم برود در ادامه یک موضوع شعر پیدا کند، که آن هم سخت است. بنابراین، یک شعری بیاور، ما بخوانیم و دمی خوش کنیم..
و چه از این بهتر
پاسخ:
« ت » در وصف این موقعیت بگم
 تا کی ب تمنای وصال تو یگانه اشکم شود هر موژه چون سیل روانه....

هفته ای بگذره و چشما میگون😂😂
مشاعره تموم نشه خب مگه بده ؟! خوش میگذره 😃
اینطوری ی چند بار مشاعره کنیم سطح معلومات میره بالا و دیگه گوگل میاد از ما یاد میگیره😂

راستی اگه اهنگ رو گوش نکردید ب پست اضافه کردم😊

آرامش دوگیتی تفسیر این دوحرف است

با دوستان هِلو های، با دشمنان اوکی بای

"ی" بده😂
پاسخ:
سطحی نگا کردم هِلو رو هُلو خوندم😂😂
اینم در وصف این موقعیت
یک نفر آمد صدایم کرد و رفت  در قفس بودم ،رهایم کرد و رفت

بعد حامد احمدی. ..    تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی    گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش     ش بدید
پاسخ:
شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی؟  سوختم،سوختم این راز نهفتن تا کی؟

خوش اومدید🌹

من برم، اومدم همه آماده بودید اسما رو ب ترتیب مینویسم ادامه بدیم....😊
من مشاعره ام زیر خط فقره 
پاسخ:
عزیزم تو هم از همون تبصره استثنا استفاده کن و تقویت کن اشعارتو 😘😃

هر کی اومد خواست شرکت کنه یا ادامه بده، آخری رو دریابه.....

من خودم تا شب نیستم....

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت         در قفس بودم، رهایم کرد و رفت

الناز اسفند فر

از تبصره استفاده کردما ههههه


پاسخ:
عزیزم😍😍😍
اینو که من گفته بودم!😂
ولی خب بعدی با « ت » بگم 😌

تا بنده ز خود فانی مطلق نشود  توحید ب نزد او محقق نشود 

این بیت از مولانا رو خیلی دوسش دارم😍😃

نفر بعدی « د »
من مال شمایی رو ندیدم 
اینم شعر با د
دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد 
قشنگه😘
جز غم که هزار آفرین بر غم باد
پاسخ:
قشنگه و سنگین😃

گر سیل عالم پر شود

هر موج چون اشتر شود

مرغان آبی را چه غم

تا غم خورد مرغ هوا 

پاسخ:
👌👌
برای تقویت شعرتون از اهنگ های سنتی استفاده بکنید.
ای در دلم نشسته از تو کجا گریزیم 
ای نور هر دو دیده بی تو چگونه بینم
پاسخ:
بهترین راه....خیلی از اهنگایی که سبک خاص سنتی دارن برگرفته از شعرای مولانا و حافظ و شمس....
۰۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۴۸ اشکان ارشادی
سلام 
من نیستم 
چون اینجوری ، فقط جستجو از گوگل هست برای شعر.

پاسخ:
راهکار رضا خان خوبه😃
آشنا میگم شعرای من اصلا جنسش باهمه فرق داره 😂😂

مثل این شعر که بعد شعر رضاست

مرغ آهنگ جدایی ساز کرد
ناگهان از سفره ام پرواز کرد
از فراقش قلب بشقابم شکست
قاشق وچنگال من درغم نشست😆😆
پاسخ:
اره واقعا عجب شعرایی😂😂😂

نشست... ت
تو مرا دیدی و اما ره خود کج کردی /با من و بخت منو سادگی ام لج کردی

:dd
پاسخ:
👏👏
یکی دل داشتم پُرخون ، شد آن هم از کفم بیرون
کجا افتاده و مجنون ، در این دوران نمی دانم

« م »

من مست و تو دیوانه

ما را که برد خانه ؟

صد بار تو را گفتم

کم خور دو سه پیمانه

ه
همچون پسری خسته که دنبال معافی است/هر قدر دویدم پی چشمان تو کافیست
خب حالا من😁
ترا که هر چه مراد است در جهان داری      چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری

« ی »
پاسخ:
بهار جونم و حسانه عزیزم نیسته بیدید که!!🤔😁
یه روز آقا خرگوشه 
نشسته بود تو کوچه😐😂
ه بده بیاد😆
پاسخ:
خرگوش که منم ولی من که اقا نیستم!!😃

خوشم میاد خوب ماشالله پرانرژید شعرای خاص بکار می برید😊
منم از این شعرا دارم ولی اولش ه نیست بشه در وصف موقعیت😃
مثلا 
قوری ز قلم قلم ز قوری تو عشق منی گوگولی مگولی....
دیشب یهو یاد مشاعره افتادم با ی هم بود دیگه اینو نوشتم 😆
عههه چه بامزه س این😂😂
پاسخ:
عزیزم😊
ی هم بگو بخونم😃
منم دوست داشتم باشم ولی دیر پستت رو دیدم :)
خوش بگذره😍
پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدید🌹
عرضم ب حضورتون که ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیره....یعنی منظورم اینه همون تازست😅
ب جمع ما ملحق شو که تو این زمینه همیشه فعالیم😂

- جواب داده بودم ولی الان متوجه شدم جوابم بهت ثبت نشده ،شرمنده!!🌹

یه توپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و آبیه
می زنم زمین، هوا میره
نمی دونی تا کجا میره
من این توپو نداشتم
مشقامو خوب نوشتم
بابام بهم عیدی داد
یه توپ قلقلی داد
پاسخ:
ماشالله ب کودک درونتون😅😂😂

نفس باد صبا آفت جان خواهد شد
عید آمد و اجناس گران خواهد شد 

خوشم میاد همه قافیه ها ردیفه!!😅
اینم در وصف گرونی و قیمت اجناس خارج ار نوبت ثبت کردم😂😂
آقا آرش😂😂😂

حالا که اینطوره منم یه شعر بخونم و برم😃

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رخت خواب خوشگل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن 
هر وقت که شب شد اونوقت لالا کن😊
پاسخ:
آخی😍😍
حالا که دست گذاشتی رو احساساتم😢ی شعر دیگه بگم 😅
نمک در نمکدان شوری ندارد  دل ما طاقت دوری ندارد
« د »😜😅
آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو میبستم
ای خدا چیکار کنم آهمومو پیدا کنم
وای چه کنم وای چه کنم کجا اونو پیدا کنم کاشکی اونو میبستم کاشکی اونو میبستم😅
پاسخ:
آهوت پیش منه غصه نخور عزیزم😂😂
ببینم اخر شب ان شالله وقت کنم میارم تحویلت میدم😘😂
اردکه تک تک ،تک تک اردک،اردک تک تک،تک اردک
اردکی تنها به روی آبه پراشو بسته میخواد بخوابه
اون بالا بالا لک لکی تنها ...🤔
ای وای بقیشو یادم رفت😂😂
پاسخ:
اونم مثل اردک لک لک تنها....😅😅
در قندون لب خندون حالا دوباره از سر در قندون لب خندون😅😅😅

اصلا این شعر از هر زاویه نگا کنی عموپورنگه😅😅
دوستان با عرض پوزش یه لحظه زیادی کودک درونم فعال شد پریدم وسط مشاعرتون خرابش کردم😅ولی خوب کردم😁😆یکم تنوع خوبه😂
پاسخ:
آخ آخ دیدی منم عقب نموندم!!سریع خودمو رسوندم ب بخش شیطنت😳😅😅
دیگه یه بیت بخونم و ترکتون کنم😅
میگه که:
تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه

پرکن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

خیام

پاسخ:
خب حالا در این بخش شوخی کنیم با شاعر گرانقدر و برم که باز آیم😅

گفتم ز دولت عشق؟گفتا که کودتا شد    گفتم رقیب پس چی؟گفتا که کله پا شد
گفتم کجاست لیلی؟مشغول دلربایی؟     گفتا شده ستاره در فیلم سینمایی

رفتم آن آن 😂
نه خوشم اومد یکم به حالت تنظیمات کارخونه برگشتی دوباره شلوغ کاری کردی😂😂

فعلا تا بعد
پاسخ:
وای خدا جون خجالت🙈😳مشکل فنی احساسی پیش اومده بود که ان شالله رفع میشه😅

باش عزیزدلم برو تا بعد😙😍
این نوه درونم بود کودکش خیلی وقته مرده !
پاسخ:
نگید دیگه آرش خان😟😝
غضنفر خان دریابید این مستر خسته ی کودک و نوه دارِ ما رو😃

همین که نوه ب این سرزنده ای دارید حتما کودکتون خوب بهش بها داده😄😁

😂😂
باشه عزیزم،ممنونم ازت🌸❤
پاسخ:
فدات،خواهش میکنم 😘😙😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی