......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

انسانیت نیازمند حقیقته...

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 

بیشمارن اونایی که اسمشون آدم ...

ادعاشون آدمیت ...

کلامشون انسانیت ...

رفتارشون صمیمیت ...

حالا من دنبال کسی میگردم که نه آدم باشه نه انسان ...

نه دوست نه رفیق ...

فقط صاف و صادق باشه ...

پشت سایش خنجری نباشه برای دریدن ...

هیچی نگه ...

فقط همون باشه که سایش میگه ...

صاف و یکرنگ ...

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۰)

فاز سنگین بود😎

پاسخ:
مشکات بالام، ناز بالام 😙😊
آره 😃

سلام و درود غریبه آشنای عزیز 

 

متنت منو یاد شعری ک توی جبهه در دهه ی شصت گفتم انداخت

.....

 

در قرن یخ صداقت

ب انجماد رسیده

معنویت ب مرزِ

اوج و فساد رسیده 

قندیل فتنه و شّر

بر شاخه ها نشسته 

قامت سرو  آزاد

زیر فشار شکسته 

در قرن یخ رفاقت 

یک واژه ی غریبِ

راه بزرگ پاکی

همواره پُر نشیبِ

...... 

من بیش از نیم قرن میشه ک میگردم و تابحال ب اندازه ی انگشتای یک دستم هم پیدا نکردم 

نمیگم نگرد ، ولی سخت بتونی پیدا کنی 

 

شاد و سلامت باشی الهی 

پاسخ:
به به سلام جان جانان 😃
 فکر کردم کلا ما رو از یاد بردید با ترک پست گذاری پسرخالم خبری ازتون نبود 😊
خوشحالم که باز منت ب دیدم گذاشتید و وب خودتون رو منور کردید 🌹

آخ قلبم 😢 خیلی سنگین بود خیییلی درد داشت شعرتون 😭
اگه وصف اون ایام همچین شعری باشه وای از امروزمون...!!😞😔
از حرفاتون همیشه ب این نتیجه رسیدم که معلومه کاملاً باتجربه و خیلی دنیا دیده اید 👌
جسارتاً ی سوال! البته اگه مایل نبودید عمومی ، خصوصی جواب بدید...  🙄
شما چند سال دارید؟ 😁
(مدیونید اگه فکر کنید تلافی صندلی داغ رو درمیاماااا 😜😅)


کاش اصلا یکی باشه مثل خودم 😕والا که قانعم 😆😅
بی شوخی کسی که اونقدر بهش اعتماد داشته باشم که مطمئن شم حرفاش بوی صداقت میده...
کسی که منو با حقیقت آزار بده ولی با دروغ آرومم نکنه...حتی با دست خالی، دنیا بهشته برام....تا همین حد 
ناامید بنده شیطانه...پس همچنان امیدوارم خودخودش همون نیمه لنتی پیدا بشه 😳😅

مرسی و همچنین 🙏 از صمیم قلبم میگم ممنون 🌹

آن چه یافت می نشود، آنم آرزوست!

پاسخ:
و من ب آرزوهام قول رسیدن دادم 😊
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۷:۱۹ حامد احمدی

جانان راست میگه.

به طور متوسط هر ده سال یکی پیدا کرده.

خب. از امروز شروع کنی، طبق قانون احتمالات باید حدودا تا پنج سال دیگه پیدا کنی. فرصت ش رو که داری. امیدوار باش.

زیاد هم سخت نگیر. هرچند می‌دونم نباید چیزی بگم، ممکنه خط م بزنی. منم این موقع سال خیلی سرحال نیستم. یه چایی دم کن بخوریم...

پاسخ:
صد البته 😃
من چه آدم خوشبختیم... دوروبرم پر از آدمای خوب و دنیا دیدست 😊
پنج سال دیگه!! 😧 تا اونموقع که بچه هام باباجون باید صداش کنن جای بابایی 😕😳😅
جناب احمدی من ی چند سالی هست دارم آنالیز میکنم!! نمیشه کمتر کنتور بندازه 😆😅

 میگن چیزای قشنگ زمان میبره بگذریم که زمان چیزای قشنگ رو برد....بازم زندگی زیباست 😃
سختگیری تو مرامم نیست.

خدا اون روز رو نیاره😝 گردنم از مو باریکتر بزنید بشکنید لال شم اگه حرفی بزنم 😃
چشمم کف پاتون و سایتون بالا سرمون من کور و کر بشم اگه همچین نیتی حتی از ذهنم عبور کنه!! 
چای تازه دم نداشتیم لیست باید بگیرم از آشپزخونه وب 😳
بفرمایید قهوه ☕ با 🍰....😁

مگه من مثل سایه م هستم وه توقع از دیگران دارم ؟؟

هروقت خودم شدم اونوقت...

پاسخ:
اختیار داری خاله پسر 😉
ولی این یعنی پتانسیلشو دارید که یکرنگ باشید 😊
ب امید اون روز در آینده نزدیک ...🙏

سلام و درود غریب آشنای عزیز 🌹

 

خیر خانوم نه فراموشت کردم و نه دست از وبلاگ خوانی برداشتم 

بله درست حدس زدی نازنین !

دوقدم مونده تا هفتاد و حتمن هم میدونی ک توی سن و سال من هورمونها قاط میزنن و منهم از این قاعده مستثنی نیستم 

گاهی سکوت و چیزی نگفتن رو مناسبتر میدونم تا ولحرفی های صدمن یه غاز 

جواب صندلی داغت رو هم درگوشی برات نوشتم 

آرزو میکنم خداوند مهربون همسری هم قد و اندازه ی خودت نصیبت بکنه و زندگی خوب و پر آرامشی رو مثل من سپری کنی

شاد و سلامت باشی الهی

سلامت 

پاسخ:
سلام!!!
وای!! باورم نمیشه 🙊🙊
چه دیر جواهری مثل شما رو کشف کردم!!
ولی شکر خدا وجودتون اینجا سایه رحمت و ان شالله نهایت استفاده رو از نظرات همیشه کامل و بی نقصتون ببریم 

میگم کاش ی وب داشتید 🙄 من هنوز ی سی چهل تا سوال از صندلی داغ رو نپرسیدم ازتون 😅
و ب تجربیات و راهنماییهاتون نیاز دارم شدیدا ..لطفا 😟


مرسی خیلی ممنون از لطفتون جناب... همونیکه گفتید نگم! 🤐😅
ان شالله که صد و بیست ساله شید با تن سالم و دلخوش کنار خانواده 🙏

ولی منتظر آدرس وبتون هستم خیلی زوداا 😉😁
زنده باشید 🙏

😀😊😀😊🤣 

کلی خندیدم از پاسخت (انشااله ک لبخند مهمون همیشگی لبهات باشه)

جواهر ? ؟ ! ? ؟ من سنگ آهکم نیستم دختر خوب ، لطفن از این هندونه ها نذار زیر بغل من 😞 

درمورد وبلاگ هم باید بعرضت برسون ک بله در وردپرس وبلاگ دارم و روزانه نویسی هام رو توش ثبت میکنم ولی عمومی نیست 

ایمیلم رو گذاشتم ک بتونی از این طریق سوالهای صندلی داغ‌ت رو مطرح کنی 😉 ک پاسخ بدم

 

پاسخ:
حقیقته محض...اختیار دارید نفرمایید ، از انسانی با روح بزرگ توقعی جز این برخورد رو نباید داشت 😊

مرسی ولی من کار با ایمیل رو بلد نیستم!! 😕 
حتی از تلگرام و اینا هم سردرنمیارم...آدرس تلگرام ندید 😅 یعنی نه اینکه نتونم ولی خب ی سری خط قرمزا واسه خودم دارم که کلا دور همشونو خط کشیدم...
ی رمز خصوصی بدید من خودم راه را میابم 😃

سلام سلام سلام

چه خوب گفتین

پاسخ:
سلام سلام علیک سلام 😁
ممنون نظر لطفتونه 😊

همون بهترین سیاست صداقته خودمون

البته گمونم از امام علیه روایت

پاسخ:
واقعا چه خوب گفتید...بهترین سیاست ،صداقت 👌

احوال شما امین خان ؟😊
گمونم دو تا وب داشتید ! ی سر از آدرس اون یکی اومدم دیدم پاک شده!! ناراحت شدم ..

ممنون ، الحمدلله

 

مخلصیم ...  لطف دارید...

 

والا مال خیلی وقت پیشه ، دامنه خریدم پاکش نکردم

پاسخ:
شکر ..خواهش میکنم 😊

صحیح😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی