......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

کـیـا ایـنـجــوریـن ؟! 😊

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹ ق.ظ

 

😁😁😁

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۷)

😂😂😂لایک

پاسخ:
فدایی داری 😘😍😁

ب وبلاگ منم سر بزنید

مچکرم💙

پاسخ:
چشم عزیزم ..ممنون از حضورت 😘😊

من 🙌

 

چون کارم با لب تابه ، همه چیز گوشی روی لب تاب شیر میکنم حتی تلفن!

خودشم همبشه به شارژه 😂😂😂

پاسخ:
خدایی انتظار شما رو نداشتم😅😂

ولی خب کاره دیگه....مجبورید مجبور😅

بودم قدیما😉😁

پاسخ:
معلومه ماشالله پیشرفت کردید😜😂

سالها است که یک ثانیه هم وقتی گوشی به شارژ متصل است، با گوشی کار نمی‌کنم. شارژ خراب می‌شود. من هم خسیس!

 

پاسخ:
اختیار دارید شما نمونه اید😉
ولی تو شارژ مصرف کردن هم ی عالمی داره...😄مثلا دارم هواییتون میکنم😂

✋✋✋✋😂😂😂😅

پاسخ:
ای شیطون پس تو هم آره😘😂
۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۳ کافه ذهن ☕☕

من😂😂😂

پاسخ:
شمام اره😮😂😂
۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۰ محسن رحمانی

سلام 

خخخخخ فقط شما اینطوری هستید :دی 

 

همه همینطورن :)))))

پاسخ:
سلام جناب رحمانی بزرگوار😃
عه!!😅😅

خب پس خیالم راحت شد😂😂😂

ریا نباشه من با پاور بانک شارژ میکنم😌آزاد و رها😌

پاسخ:
بابا لاکچری😉😅 
منم میگم محض ریا 😆 شارژرم سیمش قشنگ بلنده...همونطور آزاد و رها😆 دلنوازی میکنه برام😅
طوری که تو سالنم همه دخیل شارژر من بودن...
ولی در مواقع فوق ضروری ی سیم سه راهی 4 متری تو اتاقم دارم که کارمو راه میندازه 😜😂

چند وقتی هست که خیر 😅😐

پاسخ:
یجوری که انگار دارم از همه اعتراف میگیرم گفتید خیر ‌😅😅

سلام عزیزم

منم گاهی اینجوریم البته فقط وقتی یه رمانی که در حال خوندنشم به جاهای پرهیجانش می رسه یهو شارژ تموم می کنه یکی از آبجی هام هم همیشه اینجوریه که کلی هم منعش می کنم اما خودم دزدکی این کار رو می کنم که بهم گیر ندن:)

 

پاسخ:
سلام گلم 😘😍
اوووه که اینطور 😜
ولی در راه کسب علم و دانش و اندوخته ذهنی که نیاز نیست مخفیانه این کارو کنی 😉غمت نباشه آشکارا بخون کسی گیر داد بگو آشنا گفت😂

باشه همین کار رو می کنم. حرف و دعوایی هم داشتن  می فرستمشون سراغ خودت :)

پاسخ:
یا حضرت عباس 😓😓
گره ای که ب دست باز بشه رو دندون نمیگیرن که ‌😉جایی که با گفتگو حل بشه چه نیاز ب خشونت آخه 😄😁
اوکی بفرست من تضمینت میکنم ‌عزیزم😅

سلام

خانم اشنا این طوریه :)

منم دیگه باتری گوشیم داغونه چیزی برای از دست دادن ندارم گاهی تو شارژ استفاده میکنم

پاسخ:
علیک سلام 
آرش خان هم اونطوریه 😜😅
شما هم غمت نباشه ان شالله همون باتری براتون شارژ بشه و جواب بده..‌سوال نپرسه 😆😅😅

نیستید کم پیدایید؟ 😃

شاید دم ب ساعت دستم باشه و گوشیو روزی سه بار فول شارژ کنم ! ولی موقع شارژ استفاده نمیکنم 😊

ندیدبدید ک نیستم ! 😆😉

پاسخ:
آهـــــــان 😃
روزی سه بارم کم نیستا...مصرفتون بالاست 😜😂
فکر کنم وقتش رسیده بیام خونتون و انقدر با گوشیتون بازی کنم تا موقع نیاز مجبور بشید تو شارژ ازش استفاده کنید...هوم بــله 😌
 آقای بدید بدید! 😆😅

دیگه میخواستم اطلاعیه بزنم کمیاب شدید 😜

من که نیستم😏;) 

پاسخ:
خوش بحالت 😅

من. حتی الانم اینجوریم😂

پاسخ:
دختر بودن یعنی همین 😜😊

فکر کنم خدا بهم نظر کرده چون پریز برق دقیقا بالای تختمه:)))

پاسخ:
به به چشممون ب جمال بلوخانوم روشن😍
خوبی عزیزم؟😊
سبحان الله 😃 این یعنی همون چیزی که من ندارم 😢😅
برعکس اتاق والدینم که چهار تا پریز برق دور و بر تخت و قشنگ دم دسته! اتاق من یدونه پریز برق موجود!!هه😕 که اگه شارژر سیم بلندم جواب بده باز ب محل مورد نظر نمیرسه و باید رو زمین خیز بردارم 😅 ب کدامین گناه آیا ؟!😔😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی