......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

بچه ها ی خبر فوری و مهم:تولد داریم امشب😉

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰ ب.ظ

🌞زاد روزت شیرین ، پر عشق و نورآفرین باد فاطمم🌞

                     

                🎈🎉🎊http://goo.gl/vvFpme🎊🎉🎈

حس بودنت قشنگترین حس دنیاست تو که باشی هر روز رو نــــــه !

هر ثانیه رو عشقه 😉

تولد تو ، شروعی برای عاشق موندن؛

بی تو اما تو دلم ، با تو بودن رو جشن میگیرم

و ساده میگم : عزیز من حس دوباره بودنت مبارک 

روز تولدت بهونه ای شد تا بهترین شاد باشهام رو تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد

گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی برای من تموم دنیائی

عزیزم تولدت مبارک 😍😍😍

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۵
غریبه آشنا A

نظرات  (۳۷)

تولدش مبارک و لبش خندان و دلش شاد شاد

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون علی خان 😊

فاطمه جان تولدت مبارک .

 

انشالله حال دلت خوب و لبت خندون باشه.

 

:)

پاسخ:
ان شالله🙏🙏😍

ممنونم 😀🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
عزیزم این گلها از طرف ما تقدیم تو 😘

آپلود عکس

مبارکه :)

پاسخ:
مرسی حوا جونم 😘😍

ممنون از همتون 😀

پاسخ:
فدات عزیزم😘😍
ببخشید دیگه یهویی شد!!یعنی میدونستم‌ آبان ماهی هستی ولی حضور ذهن نداشتم‌ که انقدر نزدیکه تولدت😖😅
۰۵ آبان ۹۸ ، ۲۰:۲۷ محمدرضا زارع

ان شاالله صد سال زنده باشند

:)    :)       :)            :)                :)

:)    :)       :)            :)                :)

پاسخ:
ممنون لطف دارید جناب زارع 🌹

اقای علی ، مریم جون ، حوا جون و اقای زارع 

ممنونم

۰۵ آبان ۹۸ ، ۲۰:۴۶ ** گُلشید **

فاطمه جووووون تولدت مبارک عزیزم😘😘😘

 

ان شالله بهترینها برات رقم بخوره و تنت همیشه سالم و لبت خندون باشه❤❤❤❤❤

پاسخ:
ان شالله🙏🙏

کم پیدایی گلم😜😁

تولدش مبارک باشه عزیزم !

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

پاسخ:
مرسی فداتشم😘😍😊

ممنون گلشید جون 💖💖💖💖

نیلو جون ممنون 💖💖💖💖

سلام

تولدشون مبارک، ان‌شاءالله زیبایی زندگی و بهترین‌ها رو از خدا هدیه بگیرند

پاسخ:
سلام
ممنون همراز جونم چه دعای قشنگی😘😊

من که سعادت اشنایی با ایشونو ندارم

ما هم بهشون تبریک میگیم 🌹 ارزوی سعادت و کامیابی براشو دارم 

پاسخ:
من پیش پیش جای ایشون ازتون تشکر میکنم....ممنون خاله پسر 😉😊

تولدتون مبارک فاطمه خانم . ان شاءالله به هر چیزی میخاید برسید

پاسخ:
به به مستر خسته😃
اهورا رو نیاوردید تولد؟!😜😂

فاطمه خانوم با اینکه یک سال پیرتر شدن جشن نداره :( ولی با این وجود 

امیدوارم بادکنک آرزوهاتون ب درگاه خداوند مهربون برسه و اونایی ک ب صلاحتون هست مستجاب بشن

ببخشید ک بدون دعوت اومدم :)

 

پاسخ:
عه این چه حرفیه دوست عزیز!!خیـــلی خوش اومدید🌹و ممنون از دعاهای خوبتون😊 ولی فاطمم تازه موقع چلچلیش....پیر کجا بود!!😜😃

سلام همراز دل ممنونم از دعای خوبت 🙂🙂🙂 

اقای افغانی ممنون از ارزوتون 

اقا ارش ممنون 

 جانان ممنون لطف کردید اومدید 🙂

 

پاسخ:
خبری از همشهریم و هلو جونم نیست!!😕😕
۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۷:۱۸ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

فاطی بانو تولدت مبارکا باشه گلم،انشالله  تولد 10000000سالگیت رو باهم جشن میگیریم 

پاسخ:
ان شالله....😧😧😅
۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۶ فرشته ی روی زمین

 تولدت مبارکککک فاطمه جونم💐😘

انشاءالله با سلامتی و شادی به آرزوهات برسی😍🤗

💮🦋💮🦋💮🦋💮🦋💮🦋💮🦋💮🦋💮🦋💮

پاسخ:
آخی نازی فرشتم😘😍

مسافری از دیار بی کسی ممنونم😀

فرشته جون ممنون از تبریکت و دعای خوبت 💖

۰۶ آبان ۹۸ ، ۲۲:۳۰ محمد صادق تقی زاده

انشاءالله عمر مفید و عمیق و در آخر پایان خوشی داشته باشند !

پاسخ:
ممنون از شما دوست گل😊

ممنون ان شاالله 

۰۷ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۲ ℳムみɨsム ..

فاطمه جون عزیزم تولدت مبارک

😍🥰😘🤩🥳💋🧚🏻‍♀️👑💐💫⭐️🌟✨⚡️🌈🧁🍰🎂🍨🍧🍭🍬🍿🍫🍩🍺🍻🥂🍷🥃🍹🛍🎁🎉🎊🎀🎈❤️🧡💛💚💙💜💝💞💓💗💖

ببخشید دیر رسیدم🥺🥺

پاسخ:
چه دلنواز اومدی تو هم کپنه من😘😉😅

عزیزم...:)

تولدش مبارک:)

پاسخ:
مرسی فدات پرتو جونم😘😍
۰۷ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۶ اشکان ارشادی

تولدت مبارک. انشاءالله صد سالگی.

پاسخ:
از طرف فاطمم ممنون اشکان خان😃

سلام محیصا جون ممنونم 🙂💖💖💖💖

پرتو جون ممنون 🌹🌹🌹🌹🌹

اقای ارشادی ممنون 

 

 

اشنام ممنونتم 🌹💖

پاسخ:
فدات عشق خودم😘😊
۰۷ آبان ۹۸ ، ۲۲:۴۱ پرینازم ...

سلام استادجونممممممم😍 احوال شریف؟

امیدوارم حالت خوب باشه عزیزدلم

 

کیفووون؟😁

درسته عزیزم گویش ما به شما نزدیک تره احساس میکنم

 

 

 

گفتم بیام خونه ابجی جانم عرض ادب داشته باشم دیدم بعله تفلده

 

تولد خودت کی میشه برات تولدت بگیریم؟ که خودت انقدرمهربونی واسه همه تولدمیگیری (یعنی اخلاقات ومهربونیات کپی پریسا)

 

 

 

ابجی شمااز محیاجون خبرداری؟چراوبش بازنمیشه؟

براشماهم اینطوریه یا مشکل سروره منه

 

 

 

 

 

سلام فاطمه خانم شما منو نمیشناسی منم شمارو نمیشناسم که خب البته این ازکم سعادتی بندست

 

اما

تولدتوتبریک میگم عزیزم

امیدوارم 120 ساله بشی 

باارزوی بهترینا دخمل پاییز❤️

پاسخ:
سلام عزیزدلم پرینازم😍😍
فدات خوبم ب خوبی دوستان😊
اره درسته نفسم😂چوخ ساغول منیم جیرانیم😍😍😍 
بیلیردون بیردنه سن یعنی همون میدونستی یدونه ای فقط محض نمونه ای😘😍😍

من آبجی ندارم غیر مجازی البته....تو رو هم مثل آبجی خودم دوست دارم نازنینم 😘😊خیلی از پریسا جون گفتی همزاد پنداری میکنم باهاش بشدت😍
فداتشم من ۱۵ خردادی هستم 😃 اتفاقا بچه هاهم بامرامن و لطفشون دو ساله شامل حالم و سنگ تموم میذارن تو تولدم و هوامو دارن جات خالی....

نه خبر ندارم عزیزم.

از جانب عشقم مرسی فدات😘روز زمینی شدن خودت کی میشه؟😁

۰۸ آبان ۹۸ ، ۰۰:۱۲ پرینازم ...

وای منکه قج کلدم😍

ازبس توعشقی

دقیقاشدید مثل پریسایی ،برام همونقدرم عزیزوباارزشی به همون اندازه محبت دارم نسبت بهت ودوست دالم

 

وای چه تالیخخخخخ خوشگلییییی ....

خب پس تولدات دیگه منم به صورت خودجوش دعوتما

 

وای الان متوجه شدم توپرسپولیسی که هستی ترکم که هسی همزادپریسا هم که هستی

یعنی دلم میخواد بپرم از صفحه بیام بیرون  انقدر ماچت کنم له شی

انقدر که پرتم کنی اونور خخخخ

یوخ ،سن بیرداناسن

گوزل باجیییییم

 

منم اخرین روز پاییز به دنیااومدم یعنی قشنگ چند ساعت قبل ازاینکه ننه سرماتشریف بیاره

پاسخ:
الهی فداتشم از خوبی خودته، منم دوست دارم نانازم😘😍😊

انصافا تاریخ تولدم عشق منه😃
دعوت چی ؟! شما تاج سر میشینی بالای مجلس😃

آره دقت کردی تفاهما داره زیاد میشه😉😅
خیالت راحت منم لنگه خودتم پرت نمیکنم 😘خیالم راحت که منم پرت نمیشم😅😅

مارالیم تک جیرانیمسان آی گیز 😘😍😅

یعنی ۳۰ آذر چه روز خوبی بوده که فرشته ای مثل تو زمینی شد😘😍😊

سلام پریناز ، چه دختر شادی هستی 😀😀😀 خوشحالم از اشنایی باهات 

ممنون بابت تبریکت 💖💖💖🌹

پاسخ:
هه والا منیم جیاریم دی بی گیز😍😍😍
۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۴ پرینازم ...

آشناجوونم 😍

دورت بگردم من اخه ❤️

چراانقدر تودوزلی(درست گفتم استادجونم؟😁)

ببین ازالان استرس گرفتم 

من واسه تولدت چی بپوشم😅


کیک واسه من نگه نداشتی؟😋😌

 


فاطمه جونم 

سلام عزیزدلم ،اتفاقاداشتم به اشناجونم میگفتم ماچقدر سرخوشیم😁

اونور انقدرخندیدم به حرفاش انقدراین دختر جیگر وشیطونه

اصلاروحیم عوض میشه باهاش صحبت میزنم


منم همینطورعزیزم ازآشنایی باهات خوشوقتم خیلی زیاد❤️❤️❤️

پاسخ:
نفس می دختر😍😍 نگو شرمندم نکن😘😳
 اگه ب دور گشتنه من خودم دورت میگردم نخواستی برمیگردم😅نه نه!خواستم قافیه جور شه ولی برنمیگردم😍😍😍
فداتشم آره بانمک درسته😂 اخه میدونی من اول نمک یددار بودم، بعد دست و پا دراوردم!! دوستان درجریان...😃

عزیزم هر چی بپوشید مطمئنم ناز و قشنگی سیرت ب این زیبایی صورت مثل ماه داره میدونم😍😍
 تو فقط باش ب قول مازیار فلاحی😉
در وصف موقعیت بگم که من گفتنی چی بپوشم مامانم دیالوگ مادر شکوه تو خانه ب دوش رو بهم میگه😂
میگه دختر ماشالله برو‌ بیژامه باباتو بپوش😅😅

کیک که تا الان نمیموند دوباره برات سفارش دادم برو اینجا و از خودت پذیرایی کن😘😍😁
http://ravayatgarane.blog.ir/1398/03/11/%F0%9F%8E%8A-%F0%9F%8E%8A-%F0%9F%8E%89

قربونت عزیزم بخاطر خوبی خودته که منو اینطور میدونی منم ازت انرژی مثبت میگیرم حسابی😉😍

باید تورو الگو خودم قرار بدم پریناز 

اخه خودتم که جیگری 😁

پاسخ:
آره واقعا😍😍

اشنا دقت کردی من خیلی کم حرف شدم؟البته کم حرف بودم ولی الان بیشتر . حرفامو کوتاه میگم . دوست داشتم پر حرف میبودم 😅

پاسخ:
آره خیلی😅😅اشکال نداره تو هم هر جور باشی جیگر خودمی😘😍❤
۰۹ آبان ۹۸ ، ۰۶:۴۳ پرینازم ...

آشناجونم❤️

به به چه تولدلاکچری بوده😁😍حسابی ترکوندینا جام خالی😅

 چه کیکایی😋 واقعا هم انقدر توعشقی برازندته، میطلبه ❤️

منم بااین همه تاخیر(چون درجریان نبودم موجه😉)

 اول یه دونه محکممممم ماچت میکنم فرشته جونم💋

بعدازته دلم آرزومیکنم 120ساله بشی ویه عالمه ارزوخوشکل


میدونم کدومومیگیییی🤣🤣 😁

👇
https://www.aparat.com/v/PF4At


نگران نباش همه ماماناهمینن مامان منم همینه😂 دیدی وقتی  
یه چیزی گم میشه غیب میشه باحضورماماناظاهرمیشه؟😂😅


ببین اتفاقا من گرماییم شدید خب؟😁

 بعدتابستونامخصوصاروزایی که خیلی گرمه


نمیتونم اصلاهیچی بپوشم یاکلا باید bekanamهمه چیو
پخش شم جلوکولر😂(معمولاهمینه😁)


 یاهمینجوری لباسای راحت ماحت
 بهش جدیدا خارجکیا میگن هاوایی 😂

میشه همون چیت خودمون😂😉😂 مثل لباس همین ناهید😂😉


اصلا لباس راحت نباشه، خفه میشم قلبم میگیره😂

ولی تولد تو چون خاصه باید یه چیز شیک بپوشم😌👗👠
توخودت نازی ماهی🌛 بامهری ،همه رواینطور میبینی
میدونی اصلا بااسمت شدید یاد اهنگ گوگوش میفتم😍
همونجوری خودتم حس خوب داری نوستالژی طوری😍
لپ مطلب اینه که عاشقتم❤️

پاسخ:
قربونت برم عزیزم دوستان همه لطف دارن ب من 😊
بوس بوس الهی من فدای مهربونیت بشم پرینازم 😘😍

اره همینو میگم😂😂😂
نه والا تو خونه ما مامانم با اینکه مقرراتی و حساسه ولی برعکس هر کدوم چیزی گم کنن میان دست ب دامن من میشن😂

پخش شی؟!خدا نکشتت طوری گفتی که سنگین وزن تصورت کردم😂

چیت😅😅😂😂وای خدا نفسم رفت😂😂😂😂
تو هر چی خواستی بپوش همه جوره اوریه یاتانسان 😘😍ب قول پسرخاله همون ب قلبم می خوابی😅😂

گوگوش رو خوب اومدی شاه ماهی ایران😂

تو خودت عشقی عشق😘😍❤
۰۹ آبان ۹۸ ، ۰۶:۴۳ پرینازم ...

فاطمه جونمم❤️

 ای جانم 😍 نه خیرم  توجیگری😍💋

درس پس میدم پیشت 😁😉❤️

ببین  ابجی جونم،فقط

تو مقدار حرف زدن منو الگو قرارنده😂😂🤣

ببین من انقدر حرف میزنم ، انقدرحرف میزنم

دوروز بامن بگردی همه این دوخطیات میشه

 مثل خودم  طومارابجی😉😍❤️😁

ببین الان چقدر شیک وخلاصه مفیدی💋😉


راستی ابجی جانم، ازاونجایی که  من مثل شما محبوب وجیگر نیستم😉


 هیچکس که واسه من تولدنمیگیره ازاین خبرانیست 😁


ازاین تولد جیگریای خوشگل مثل تولدلاکچری تو ❤️


ولی تولدم حتماباید بیای ها خب؟(ببین من چه بدون دعوت اومدم😂🙈 )


تازه شلوغم میکنم😂🙈

قول بده ،دلم نشکنه😁

پاسخ:
سن منیم جیرانیم سان گاداسین آلدیقیم😘😍
سنون تولدوندا پاتاداجیام گوی حله دالدادی😜😍😂😂

بیا صفحه منوساز ب درخواست دوستان عزیزدلم😘😊

😂😂😂😂

ممنون که بهم عنوان جیگر دادین😂 ولی من فکر کنم شبیه آپاندیسم 😂😂😂

پاسخ:
😂😂
نگو اینجوری تو قلب منی😘😍

منظورت از ابجی جون منم یا اشنا ؟ 🙂 اگه منم که اره کجاست تولدت میام حتما😁😁😁😁

پاسخ:
منو تو نداریم مخلوط بزن بره😜😂
۰۹ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۸ پرینازم ...

آشناجونم😍

اتفاقاعشقم،جدیدا انقدر میخورم مثل خرس شدم
 شلوار لیم زوری تنم میشه سه ساعت باید تلاش کنم😅😅

الان گفتی داغ دلم تازه شد...😂

ولی واسه تولد توخودمومیرسونم😉😁

 قشنگ باربی که شدم خیلیاروزخمی میکنم😂😅

قربونت بشمممممم من  گوزل تویی جیران تویی گاراگز تویی
 همه چیزای خوب ترکی فارسی به همه زبونای دنیاخودتی💋😍


دورت بگردمممم من مهلبونم❤️
تودلبری نکن همینجوریشم تاج سلی😍
تودعوتی نیسی که میزبانی ازصبح بایدبیای موهامو بیگودی بیچی😁

چشم میام عشقم یادش بخیر من چندوقت اونجارویواشکی میخوندم چقدر دلم میخواست کامنت بذارم روم نمیشد احساس میکردم ازمن خوشتون نمیاد😂

دیگه ازکربلااومده بودی 

یه عالمه کلنجاررفتم کامنت گذاشتم 

 خوشم میومدازت دوست داشتم بدوستیم

دیدم تحویل نگرفتی زیاد گفتم حال نمیکنی دیگه حتما😂


ماچ💋
ماچ💋
آیلاویوتم😁❤️🤘

 

فاطمه جونم😍

سلام ابجی جانم 

کبد😅😅😅نه جیگلییی😍

چراقیمه هارومیریزی توماستا ابجی جونم😂
باشمابودم دیگه عزیزم😉

اینجاتولد شماست من شلوغ کردم

قشنگ بالای هرطوماراسم جفتتونو زدم جیگل😍

البته اشنام 😍 راست میگی ترکیبی بزن 

جفتتون ابجی جونمید دیگه دعوتیم نیستید❤️

کجا؟ بریم شمال لب اب دسته جمعی 😂

پاسخ:
دور از جون عزیزم😘😅
ببینم این زخمی کردن بقیه میشه برات انگیزه که باربی بشی و بیشتر زخمیم کنی😍😅😂
در وصفت امروز ورد زبونم بود 😄 جیرانیم جیرانیم ،جیرانیم آی گیز، گوی سنون باشوآ ، دولانیم آی گیز😍😍😂

فداتشم چشمم کف پات پریناز نازم 😘😍😍

😅😅😅
از بیگودی گفتنات قشنگ معلومه آمار داریا😜😅
بروی چشمام واست جدیدترین متد روز میزنم حالشو ببری😘😍😍

عزیزم واقعا؟!!خب من اینهمه دیالوگ مخصوص میرم واسه مواقعی که میبینم کسی هست و حرف نمیزنه!!(هسته بیدید؟نیسته بیدید؟هسته نبیدید؟)😅
حرف میزدی چرا روت نشه؟!دختر ب این نازی حیف نبود با هم تا این حد آشنا نشیم عزیزم؟!😍😃

باهات حال نمیکنم؟!!!😅
ای وای من😝
نگو فداتشم اتفاقا من که بهت گفتم تو اولین پیامت شناختمت....شاید باورت نشه ولی خیلی از دوستان تو همین وب و خانواده برتر هستن که میشناسمشون و یا از دنبال کننده های جدیدم هستن و بهشون سر میزنم و جویای حالشونم....راحت باش هیچوقت همچین فکری نکن!!اگه ازت خوشم نمیومد تو وب پسرخاله مخاطب قرار نمیدادمت 😘😊
منم تو رو آیلاویو وری وری ماچ💋❤

هر چند من کلا همتونو دوس دارم و براتون ارزش و احترام زیادی قائلم😃

قیمه ها تو ماستا بهترین دیالوگ حمید لولایی😂😂

فدای تو آبجی نازنین بشم شمال الان هوا یخ😥😪

پریناز جون بعله بعله متوجه شدم 😀😂 

ان شاءالله تولدت بترکونیم 

پاسخ:
ان شالله😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی