......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

خانواده وبلاگ زندگی برتر 😂

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ق.ظ

فاطمم اینم از عکس خانوادگیمون که قولشو داده بودم 😍😂


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
غریبه آشنا A

نظرات  (۴۲)

۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۲ فرشته ی روی زمین
  : )))))))))))
آشنا دختر خرگوشیه شمایی؟ : )))
این عکس رو کی درست کرده؟ : )
پاسخ:
آره😅😅😅
اینا هنرهای اسی خان هستش😂😂
دیشب فاطمم سراغ این عکسارو میگرفت گفتم پست کنم همیشه دردسترسش باشه😂
ولی فکر کنم فعلا خوابه ندیده😂
واااای چه باحالن😂😂😂😂
پاسخ:
پارسال ماه رمضون بود همه بی حال و خسته....یادش بخیر کسی تو وب نبود ولی تا اسی خان عکس اولی رو گذاشتن وب منفجر شد از صدای خنده همه اومدن و وب رفت هوا😂😂😂
منم که نبودم 🤣 بعدا اومدم فقط یکیشو برام فرستادی
پاسخ:
یکیشو که بودی!!دومی رو بعد از اومدنا برات فرستادم دیگه🤔😁
من امروز خواب نبودم دیشب خوابیدم
پاسخ:
که اینطور عشق خودم شب لالا کردی پس😘😁
نه نبودم ، بعدا اومدم یکی رو فرستادی 
دومی هم بعد تر دیدم فکر کرده بودی من هردوش رو دیدم
پاسخ:
اهان😁
سلام

ولی مهوش رو ادیت کردید تو نسخه اصلی یه چیز دیگه بود😂
راستی دیگه ازش خبری نشد  مرده است زنده است؟ 
پاسخ:
سلام اسی خان حال احوال؟😊
وای خدا نکنه چیزی شده باشه😢😢
والا بهش ایمیل میزنن ولی بی نتیجست😭😭
چطوری اسی؟

پاسخ:
سیاهی کیستی که اسی خان رو میشناسی؟!🤔
از زندگی برتریا هستی آیا؟!🤔😁
موتورم 😂

به درجه ای از تنهایی رسیدم که چندوقته شروع کردم با بالشتم صحبت کردن😂
جالب اینجاست بعضی جاها حقو به بالشتم میدم 😂 خیلی حرفای قشنگی میزنه
پاسخ:
موتورم؟!چیست الفاظ جدید بکار می برید😂😂
آخی😯😯با بالشت😂😂
خدایا خوبان را همسر دادی ،بدان را دوس دختل😝
نکند ب تماشای جهان آمده اند اسی خان؟؟؟!!!😕😂

در وصف این موقعیت باز بگم که تنهاییم را دوست دارم چون خیر سرم راه دیگه ای ندارم😂😂😂
من که نیستم بترکی اسی .
پاسخ:
اول تو بگو بدون هماهنگی با من کجا رفته بودی؟!😟😟
تخم مرغ چی میگه :)
پاسخ:
تخم مرغای شماست دیگه مستر ایگز😂😂😂
یادش بخیر ی زمون هر وقت تخم مرغ میدیدیم یاد شما میفتادیم😂
این خانم کوهنورد چی میگه😁
ارش مخ چیه میگیه😁

مریم قرار بود منم ببری قلعه های ایران رو فتح کنم...
می تونیم زوج و فردش کنیم، روزا فرد تو برو بعد وسایلت رو بده من
منم روزا زوج برم شاید بختم باز شد😂
پاسخ:
آرش مخ😳😅😅😅
روزای زوج ب نیت بخت گشا😅😂
دیشب تا ساعت ۳ با مریم جون حرف میزدیم ذکر خیر شما هم بود اتفاقا😊
چی شد؟کارتون ب کجا رسید؟😊
واااای مستر ایگز آقا آرشه😂😂😂😂من همش فکر میکردم یه کاربر دیگه یودن
کاش اونموقع منم بودم😊
پاسخ:
آره دیگه😂😂😂
اگه نقطه مبهمی داره بگو شفاف سازی کنم برات😉😂
آره واقعاً 😃ولی بازم شکر که الان هستید😍😊
اسی مثلا من که کوه میرم بختم باز شد؟؟

توکه با صندل کوه میری وسایل میخوای چیکار؟

بعد چرا تو عکس تو عربی؟؟؟


پاسخ:
آقا اگه کوه خبریه بگید ما هم بیایم خب😂😂😂😂
دوکی      😂
پاسخ:
تازه یادت افتاد؟!😂😂😂
عربم... یعنی خیلی پول دارم😂

پس باید بی خیال کوه بشیم  از قدیم گفتند همه اتفاقای خوب تو جنگل می افته 😂
شرک هم تو جنگل زندگی می کرد که با فیونا اشنا شد😅


پاسخ:
😂😂😂😂😂😂
اسی شب بیا وب اشنا باهات بحرفم کارت دارم .

نیای میام کرج پیدات میکنم کتکت میزنم
پاسخ:
فداتشم که دست بزن پیدا کردی😂😂😂منم همراهت میام ب عنوان راه بلد😉😂
واقعا دست بزن دارم داداشم بااینکه 20 سالشه گاهی میزنم پس گردنش میخنده هیچی نمیگه

حالا جدیدا انگیزه قاتل شدن دارم اول هم اسی میکشم راحت شیم 

توام میشی همدستم
پاسخ:
می خنده دیگه شانس اوردی😂😂😂

عزیزم نگو ازت برنمیاد چطور اصلا دلت بیاد!!!😝😖😓🤒

همدست😓😓😓🤒🤒🤒
اشنا تو عکس دومی دوکی یکم شبیهشه ها😁😁 قبلا اصلا دقت نکرده بودم 
پاسخ:
عکس دومی حالا ب کنار!!دقیقا اولین چیزی که تو عکس اولی توجهمو جلب کرد و کلی خندیدم بهش همون دوکی بود😂😂😂
الانم هر وقت نگاه کنم خندم میاد😂😂
مریممم منم میخواستم باهات بیام کوهنوردی😃

آشنا با شیدا و بی مریم هیچ گونه آشنایی ای ندارم.
عاطفه و رضوان و علیرضا ۶۹ رو هم باهاشون حرف نزدم فقط از خانواده برتر میشناسمشون
پاسخ:
توضیح دادم دیگه از پایین دارم میام ب بالا😂
گلشید 😆 شیدا منظورش منم 
پاسخ:
😂😂😂
مدیر بهم میگفت شیدا 🤨
پاسخ:
اگه بتونی بگی چرا بهش میگفت شیدا ۲۰ امتیاز مثبت بهت میدم😜😂😂
عههه پس شیدایی😂😂
حالا چرا شیدا؟
پاسخ:
شیدا که فاطمست😂😂😂
بی مریم هم مریم 24😂😂😂
کلنگ چی؟!اونو میشناسی؟!😂😂
چه میدونم ، لابد خودشم افلاتون بوده 😂
پاسخ:
افلاتون😂😂😂😂😂
آشنا از کجا بدونم،لابد عاشق و شیدا بوده😂😂😂

نه کلنگ هم نمیشناختم،جا افتاد اسمش
ولی چه اسم باحالی😂😂

اینا چرا همشون رفتن؟:(
پاسخ:
نه زود رنج بود و یدفعه میومد میگفت چرا اینطوری میکنید؟!😂😂
یا ب اسی خان خیلی بامزه میتوپید دیگه اسی خان میگفتن الان فاطمه رفت شیدا اومد😂😂 غش میکردیم از خنده😂😂😂

کلنگ هم صحبت تایم نیمه شب من بودن😂
اسمشون توحید خان بود ازدواج کردن و رفتن😃
یعنی اگه برگردن هم نمیدونم ما رو پیدا کنن یا نه!!چون فقط وب اسی خان میومدن اونموقع ها که من اصلا عضو بیان نبودم وبم نداشتم😃

هستن ولی خیلی کم...علی خان و رضوان جون هم که همون شرایط بالا😃
ولی من هیچوقت بعد از ازدواج نمیرم از پیشتون😊
چرااا😂😂😂😂 
خیلی بامزه میتوپیدم ؟ 😂 یعنی چجوری؟
پاسخ:
مثلا قبل رفتن ملایمت داشتی😂 بعد برمیگشتی هر چی اسی خان میگفتن حالشونو می گرفتی😂😂
وای یادمه یبار خیلی جدی بنده خدا اسی خان سردرگم شدن گفتن الان تو شیدایی؟!😂😂😂
نمیدونم چی بگم 😁😂😂😂 
پاسخ:
عزیزم😘😍😂
فقط مهوش 

لنتی خیلی به خودش شبیه
پاسخ:
فقط قورباغه جاش خالی کنارش😂😂😂
آهان چه جالب😂😂

علی خان گفتی منظورت همون علی بربریه؟؟😂

سهیلا کجاس؟؟😢😢😢نگرانشم
پاسخ:
آره هر روز صبح میگفتن دارم میرم بربری بخرم😂اینه که اسی خان از ارادت بالایی که علی خان ب بربری داشتن اسمشونو گذاشتن علی بربری😂
منم میگفتم آقای گونده پورتاقال😂
چقدر ترکی حرف میزدیم ... چه عالمی بود😃 همه میومدن دوبله میخواستن😂

خاله سهیلا😢😢😢😭😭😭😭
بربری😂😂😂
فقط هربار تو عکس مستر ایگزو میبینم از خنده روده بر میشم😂😂
پاسخ:
اون زمان که تخم مرغ هم مثل دلار میرفت بالا ارش خان کلا عکسشون یا تخم مرغ بود یا جوجه😃
چقدرم تعصب داشتن روشون😃
نهایت خلاقیت بوده این عکسا😂
پاسخ:
آره واقعا 😃
اولی رو یادمه اسی خان پرسیدن داری چیکار میکنی؟
گفتم دارم قرآن میخونم بعد منو پای سجاده کشیدن😂😂
دومی هم کلی خندیدم😂قبول باشه منم روزه ام😂
😂 مخ زدنت خاصه
پاسخ:
اخه مذهبی بروز میخوام😅😅😅
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۷ فرشته ی روی زمین
واااای من رئیس جمهور رو تازه دیدم😂
اخیییی😂😂
پاسخ:
آره دیدار داشتیم چه دیداری😂😂😂😂
سلام
پاسخ:
سلام اسی خان صفحه به درخواست دوستان لطفا😊
بیا صفحه چت به درخواست دوستان اسی
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۸ حامد احمدی
شوهر پولدار، احتمالا با حوصله و اخلاق مدار و در نتیجه مذهبی هست. و احتمالا علاقه به تفریح دارد و ورزش و زیبایی اندام و سیکس. معمولا که من دیدم، جوانان پولدار اندام خوبی هم دارند. قد هم، یک آدیداس رانینگ می‌پوشند و به شرایط می‌رسند. پس همان صفت پولدار بودن برای همه چیز کفایت می‌کند. خیلی دلم پره!

پاسخ:
آقای احمدی مدیرمون طنز پردازی کردن وگرنه میدونن پول برامون مهم نیست😂
قد و هیکلم بیشتر بخاطر این میگم که تعادل جامعه بهم نخوره و بهم بیایم وگرنه چل تیکه بودن مد نظر نیست😅😅😅
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۲:۲۷ سکوت شلوغ
تف تف تف
)))))): 
اصن هم خوشگل نیست
اصلا تو عکسی ک من و مریم بانو نباشیم همه چیز زشته 😛
بله اینجوریاست 😊
حسودم خودتونید😒😂
پاسخ:
واقعا جاتون خالی بود😍😊
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۳ سکوت شلوغ
شوخی کردم 
خیلی بامزه اس 
یعنی اینقدر خوبه ک نمیتونم نگم 
واقعا ادم دلش میخواد تو همچین عکسی باشه(((: 
کلی خندیدم😂
پاسخ:
یعنی اون روزی که از این عکسا رونمایی شد یادمه وب رفت رو هوا....همه جا فقط صدای خنده بود که شلیک میشد 😃
تو خونمون همه کنجکاو بودن علت را بیابند😅😅😅
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۳:۰۲ سکوت شلوغ
😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
حال میکنی مامان خرگوش رو؟!😃
اونموقعها هنوز شاهزادم نیومده بود😅😅😅😅
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۳:۲۰ سکوت شلوغ
اره ننه 
تو همیشه تکی با شاهزاده وبی شاهزاده فرقی نداره😍
پاسخ:
فدای یدونه دختر ناز دارم بشم من😘😙😍
۱۹ تیر ۹۸ ، ۲۳:۲۵ سکوت شلوغ
😍😍😍
خدانکنه ننه 
پاسخ:
آی قربون ننه گفتنات بشم من😙😝😣😅

آشنا از دستتت ناراضیم

توچه خواهری هستی

جرا عکس من نیس  😭😭😭

کم عمرموباهاتون گذروندم حالا منوداز تاریخ حذف کردید😢😢😢

پاسخ:
وااایییی عزیزدلم کجا بودی تو؟؟؟!!!😘😘😘😙😍😍😍😍
دلم برات ی ذره شده بود😍😍😍😍
تو که قوت قلب منی خواهری😘😘😘😍❤

سلام  خوبی آشنا جان🤗.چه خبرا 

چیکارا می کنید؟؟؟؟

از بجه ها چه خبر

پاتوقتون اینجاست دیکه😉

پاسخ:
فدات عزیزم خوبم ب خوبیت😘😍
سلامتی....😃
بچه ها هم هستن....تو همین صفحه ب درخواست دوستان😃تو چرا نمیای؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی