......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

.......مــاهِ مـن ، نـماز آیات میخـونـم وقتـی گـرفتـه ای

......مـــــاه بــــی همتــــا

ی سری از آدما رو حاضری
همه جوره کنار خودت داشته باشی ...
به عنوان هر چیزی که میشه و امکان داره ...
عشق ، دوست ، رفیق ...
مهم ، بودنشونه
اینکه مطمئن باشیم که هستن ،
چه دور چه نزدیک ...
حتی اگه غریبه ترین آشنا بشن !
حتی اگه دیدنشون سالی ی بار ، اونم تو کافه با دوستای مشترک باشه ...
بازم به همین قانع هستیم ...
بعضی از آدما اینقدر خوب هستن و حس خوب دارن ، که بودنشون دلگرممون میکنه ...
جوری که حاضریم به خاطرِ بودنشون ،
از خودمون و غرورمون بگذریم
و خودمون رو
پشت خنده های مصنوعی قایم کنیم ...
تا نفهمن نبودنشون چی به روزمون آورده ...
ما برای داشتن و بودنِ ی سری از آدما تو زندگیمون ، از خودمون و احساسِمون گذشتیم ...

آخرین نظرات
نویسندگان

ماندن مرد میخواهد

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ق.ظ

ماندن " مرد " میخواهد . 

میشود زن بود و مرد بود ، 

میشود مرد بود و مرد نبود . 

مردانگی به عاقل بودن نیست . 

پشت کسی که آمده ای و اهلیش کرده ای را دم به دقیقه خالی نکردن " مرد " میخواهد . 

مردانگی به منطقی بودن نیست . 

عشق و عاشقی کردن " مرد " میخواهد . 

احساس امنیت " مرد " میخواهد . 

شانه شدن برای بهانه ها و دلشوره ها و دلتنگی های ... ، آخ دلتنگی هایش .... 

شانه شدن برای دلتنگی های زنی که دوستت دارد " مرد " میخواهد . 

مردانگی به موهای سفید کنار شقیقه ها نیست . 

مردانگی اصلاً به مرد بودن نیست ! 

ماندن " مرد " میخواهد . 

ساختن " مرد " میخواهد ‌. 

بودن " مرد " میخواهد ‌.... 

بدبختانه تمام خوشبختی های کوچک و ساده ی دنیا " مرد " میخواهد . 

و از همین رو کار جهان رو به خوشبختی....


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۷
غریبه آشنا A

نظرات  (۱۶)

به نظرم درسته. :)
پاسخ:
😊
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۵۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
عمیق بود ...
مرد بودن هم مرد می‌خواهد :)
پاسخ:
فارغ از جنسیت باید مرد بود....
تلنگری بود برای من.
قدمی برداشتم در جهت اصلاح. چه از این بهتر.
ایشالله همه مرد بشن. ولی خدا نکنه!

پاسخ:
چرا خدا نکنه؟!
قشنگ نوشتی ولی واقعا موندن گاهی سخته

به پای مشکلات موندن ،موندن پای مسئولیت کار اشتباهی که انجام دادی 

بسی سخته واون موقع دلت فرارمیخواد حالا هرنوعی
مثل پونزده ساعت نوروز خوابیدن تا بیدار نباشی ببینی چه ویرونه ای جلوچشمته وتوام دست تنها باید بسازیش.
پاسخ:
عزیزم ی رمز بفرست،پیامتو خوندم کارت دارم....
ادامه نداشت ؟
پاسخ:
هر جا تو زندگی که لازم بود مرد باشیم میشه ادامش....😊
دیگه سخت ترش کردید !
دلم واسه مردا میسوزه !

پاسخ:
اره مرد بودن درد داره....
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۱۷ اشکان ارشادی
سلام 
زیبا بود. قدیم می گفتند : مرد. بیشتر منظور همه بوده ، چون بیشتر مردها دولتمرد بودند پس عباراتی مثل : جوانمرد ، مرد باش دیگه ، یا...... باب شده‌است. و همینطور که می گویند : قول مردانه.
پاسخ:
سلام ممنون 😊
بله دیگه.....
چرا نظر گذاشتن آزاد رو برداشتی؟🤔😝😝😝
پاسخ:
سلام عزیز همشهریم کیف احوال؟😊
خیلی خوشحال شدم دیدمتون😊خانوم بچه ها خوبن ان شالله؟😊

برنداشتم! اونایی که عضو بیان نیستن نیاز ب تایید دارن😳😊
هلو هم خوبه 😙😙سلام میرسونه 

بچه ها هم درگیر امتحانات میان ترمن هلو هم باهاشون درگیر درسشونه 😝😝

عضو بیان دوست ندارم😝😝
پاسخ:
سلامت باشن ،شمام سلام و ارادت من رو برسونید خدمتشون😊😍

بچه ها روزا درگیر امتحان، شبا آقامون جنتل من....😉😅😅

شما رو چشم من جا دارید....عضو هم نباشید دیگه کد هم نیاز نیست بزنید الان😊
راستی آشنا روزت مبارک 🌹

هر چند که دخترا سنشون از ۱۴سال بالاتر نمیره😂😂

هچ وقتم جوون نمیشن 😆😆

همیشه نوجوون میمونن😂😂😂
پاسخ:
مرسی خیــــلی خیـــــلی ممنونم ازتون 😊😊
روز شما هم مبارک ان شالله همیشه دلتون جوون باشه و بخندید🌹😊
ب هلو جان هم روز جوان رو از جانب من تبریک بگید😍❤

نه بابا واسه من که دیگه از این حرفا گذشته.... پیر شدم😅😅😅
جنتل من😂😂😂


پاسخ:
😅😅😅

راستی چرا تو صفحه ای که زدم براتون ،جوک نمیگید؟!😁

دیگه آقای نجفی همه رو تایید میکنن؟😃
نه بابا با نجفی پریروز دعوام شد 
یه کامنت پراز گله وشکایت براش گذاشتم ولی تاید نکرد

یا تایید نمیکنه 
یا سانسور میکنه 
دیگه اعصابم نمیکشه 


پاسخ:
واقعا؟!😟

فدای سرتون همینجا بذارید میرم خانواده برتر ادرس صفحه رو میذارم همه رو میکشونم اینجا در اونجا رو تخته میکنیم😅😅😅
میخوام هر چی جوک بی تربیتی دارم تو وب تو بذارم 😂😂😂هووم نظرت؟😂😂
پاسخ:
مختارید ولی اونوقت در وبم تخته میشه که!!😳😅😅😅

ی اهنگ دیگه داره ساسی!جونم چه پسری .... الان گوش میکردم یاد آقامون جنتل من افتادم😅😅😅در ی حد هستن....😅😅

داداشام و پسرعموهام تو صفا سیتی هامون باهاش میرقصن خوبه....اینم ب بچه ها معرفی کنید😉😅😅
سلام خانم خانما 😊
خوبی عزیزدلم 

آقامون که از قضا جنتلمنه 😁شوخی میکنه عزیز 
جوک بیتربیتی کجابود😊

روز تو هم مبارک عزیز دلم 💐
پاسخ:
سلام هلو جان چشمم روشن شد ب پا قدمتون😍😍😍❤
ممنون خوبم ب خوبیتون😙😍

میدونم بابا غضنفر خان ماشالله نمونن بیست....👌

مرسی عزیزدل🌹😍❤
مثل این آهنگه نیس که

قربده بیا سکسی 
واسه زنگ زدنات مرسی😝😝😝
پاسخ:
نه منظور شاد بودنش😅😅
من که اهنگ مورد دار معرفی نمیکنم ب زردآلو😉😅😅
حال من حال اسیری است که هنگام فرار
یادش افتاد کسی منتظرش نیست، نرفت...
پاسخ:
😭😭😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی